اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۶۸۱۴

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا
خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.
۰۲:۴۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
وانانیوز|

فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم

بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد

باشگاه منچستر یونایتد، کریستیانو رونالدو ستاره سابق خود را بار دیگر به خدمت گرفت.

قرارداد این بازیکن ۳۷ ساله با شیاطین سرخ ۲ ساله و با دستمزد ۱۵ میلیون یورو به علاوه ۸ میلیون یورو پاداش خواهد بود.

پاری سن ژرمن هالند را جایگزین امباپه می‌کند

به گزارش تلگراف باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم دارد ارلینگ هالند مهاجم نروژی تیم دورتموند را جایگزین کیلیان امباپه مهاجم جدایی خواه خود کند.

این در حالی است که دورتموند تاکید می‌کند نمی‌خواهد ستاره نروژی خود را بفروشد، اما پاریسی‌ها با مینو رایولا مدیر برنامه‌های هالند تماس‌هایی برقرار کرده اند.

الگری: مکنی فروشی نیست

ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم یوونتوس فروش مکنی بازیکن جوان تیمش را که مورد توجه تاتنهام قرار گرفته است، رد کرد.

او گفت:" وستون مکنی باید در یوونتوس بماند. او فروشی نیست و بخشی از برنامه‌های من است. البته تاتنهام هرگز پیشنهاد رسمی ارائه نکرده است. "

قرارداد کاسمیرو با رئال تمدید شد

سایت باشگاه رئال مادرید از تمدید قرارداد کاسمیرو تا سال ۲۰۲۵ خبر داد.

قرارداد قبلی هافبک ۲۹ ساله کهکشانی‌ها سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسید و اکنون باشگاه رئال مادرید ۲ سال دیگر این قرارداد را تمدید کرده است.

کاسمیرو از این پس حقوق بیشتری از رئال مادرید دریافت خواهد کرد.

انتقال ریچارلیسون به پاری سن ژرمن تکذیب شد

رافا بنیتس سرمربی تیم اورتون فروش ریچارلیسون ستاره برزیلی تیمش را به پاری سن ژرمن منتفی دانست.

این بازیکن سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۵۰ میلیون پوندی از واتفورد به اورتون پیوست و از آن پس خود را به عنوان یکی از مهاجمان برتر لیگ جزیره مطرح کرده است.

قرارداد این بازیکن برزیلی با اورتون سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و پاری سن ژرمن در نظر دارد در صورتی که کیلیان امباپه به رئال مادرید بپیوندد این بازیکن برزیلی را جایگزین او کند.

خامس هم بازی طارمی می‌شود

به گزارش دیلی میل باشگاه اورتون انگلیس در نظر دارد لوئیس دیاز وینگر تیم پورتوی پرتغال را به خدمت بگیرد و برای این که این انتقال قطعی شود حاضر است به عنوان بخشی از قرارداد، خامس رودریگز کلمبیایی را به صورت قرضی به این تیم بفرستد.

دیاز در ۲ بازی اول فصل جدید لیگ پرتغال ۲ گل به ثمر رسانده است.

ابراز علاقه بایرن مونیخ به گینتر

به گزارش اسپورت بیلد ماتیاس گینتر مدافع تیم بورسیا مونشن گلادباخ مورد توجه تیم بایرن مونیخ قرار گرفته است.

قهرمان بوندسلیگا ممکن است این بازیکن ۲۷ ساله را تابستان آینده به صورت بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

اولویت اول بایرن در حال حاضر جذب یوناس هافمن دیگر بازیکن گلادباخ است که قبلاً بر سر مسائل شخصی با او به توافق رسیده است.

تیم لالیگایی مشتری جدید پیانیچ

میرالم پیانیچ هافبک تیم بارسلونا که مورد توجه تیم‌های ایتالیایی رم، یوونتوس و فیورنتینا قرار گرفته است شاید فوتبال خود را در یک تیم لالیگایی ادامه دهد.

بارسلونا مصمم است پیانیچ را تابستان امسال به فروش برساند و موندو دیپورتیوو ادعا کرد که یک تیم لالیگایی علاقه مند است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این بازیکن بوسنیایی را به خدمت بگیرد.

اتلتیکو مادرید به دنبال سارابیا

با توجه به این که سائول نیگوئز هافبک اتلتیکومادرید در آستانه پیوستن به چلسی قرار دارد، این تیم اسپانیایی در نظر دارد پابلو سارابیا بازیکن تیم پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرد.

اتلتیکو پیش از این دی پل را از اودینزه و ماتیوس کونیا را از هرتابرلین به خدمت گرفته است. حالا دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو تصمیم دارد در صورت انتقال قرضی سائول به چلسی سارابیا را جانشین او کند.

میلان به دنبال خرید ویلیان

باشگاه آث میلان تصمیم دارد ویلیان هافبک برزیلی آرسنال را از چنگ تیم کورینتیانس در آورد.

باشگاه برزیلی به این بازیکن ۳۴ ساله قراردادی را پیشنهاد کرده، اما روسونری‌ها ممکن است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این بازیکن را به خدمت بگیرند. در صورتی که میلان نتواند ویلیان را به خدمت بگیرد برای خرید سرخیو اولیویرا هافبک پورتو اقدام خواهد کرد.

دورتموند خواهان مدافع منچستر یونایتد شد

باشگاه بورسیا دورتموند تمایل دارد دیوگو والوت مدافع تیم منچستر یونایتد را به خدمت بگیرد.

این بازیکن ۲۲ ساله مورد توجه تیم‌های میلان و بایرن مونیخ نیز قرار گرفته، اما دورتموند امیدوار است که بتواند در این رقابت پیروز شود و این مدافع جوان را به خدمت بگیرد. دالوت ۲ سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد.

یوونتوس به دنبال مویزه کین

باشگاه یوونتوس علاقه‌مند است مویزه کین مهاجم تیم اورتون را به طور قطعی به خدمت بگیرد. با رفتن کریستیانو رونالدو از یوونتوس این باشگاه در نظر دارد یک مهاجم را جانشین او کند.

تمایل تاتنهام برای خرید هافبک جوان بارسلونا

باشگاه تاتنهام در نظر دارد ایلاکس موریبا هافبک ۱۸ ساله تیم بارسلونا را به خدمت بگیرد.

مذاکرات موریبا با بارسلونا بر سر تمدید قرارداد به نتیجه نرسید و حالا کاتالان‌ها مجبور هستند او را هفته آینده به فروش برسانند.

گزارش‌ها حاکی از آن است تا وقتی که موریبا با قرارداد جدید موافقت نکند بارسلونا به او اجازه بازی نخواهد داد و این بازیکن نیز تصمیم دارد به تیم دیگری نقل مکان کند.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین